.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیا کسی از شما متوجه بیشتر شدن استرس و عصبانیت خودش و اطرافیانش در فصل بهار شده است؟ هیچ به علت این رفتارها توجه کرده‌اید؟ آیا ممکنه این رفتار با زمان فصل بهار مرتبط باشد؟! خشم بهاری را کنترل کنید
آیا کسی از شما متوجه بیشتر شدن استرس و عصبانیت خودش و اطرافیانش در فصل بهار شده است؟ هیچ به علت این رفتارها توجه کرده‌اید؟ آیا ممکنه این رفتار با زمان فصل بهار مرتبط باشد؟!(ادامه)
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. آیین واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی برگزار شد
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.(ادامه)
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد. درگیری لفظی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده؛ شما تنت می‌خارد!
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند. ۷ توصیه برای پیشگیری از سرطان پروستات
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.(ادامه)
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟ علت مرگ بعضی افراد در خواب چیست؟
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟(ادامه)
یک کارشناس سلامت دهان و دندان، در خصوص مراقبت از دندان‌ها در ایام نوروز که مصرف تنقلات و آجیل بیشتر می شود، توصیه هایی داشت. مراقب سلامت دندان‌ها باشید
یک کارشناس سلامت دهان و دندان، در خصوص مراقبت از دندان‌ها در ایام نوروز که مصرف تنقلات و آجیل بیشتر می شود، توصیه هایی داشت.(ادامه)
بمب چربی سوز که وزن شما را کاهش می‌دهد
اگر شما هم میخواهید لاغر شوید و در سال جدید با تناسب اندام وارد شوید باید نکاتی را در زمان غذا خوردن و ورزش کردن رعایت کنید.(ادامه)
اگر بعد از مصرف وعده‌های غذایی سنگین و یا پرخوری در تعطیلات، تصمیم می‌گیرید که در روز‌های آینده تعداد کالری دریافتی خود را بشمارید، کم غذا بخورید و یا یک وعده غذایی را حذف کنید، در اشتباه هستید. چند اشتباه رایج برای رفع پشیمانی از پرخوری
اگر بعد از مصرف وعده‌های غذایی سنگین و یا پرخوری در تعطیلات، تصمیم می‌گیرید که در روز‌های آینده تعداد کالری دریافتی خود را بشمارید، کم غذا بخورید و یا یک وعده غذایی را حذف کنید، در اشتباه هستید.(ادامه)
برای پیشگیری از فشار خون بالا چقدر ورزش کنیم؟
با افزایش سن احتمال ابتلای افراد به فشار خون بالا هم بیشتر می شود، اما ورزش هفتگی کافی می تواند تا حد زیادی جلوی آن را بگیرد.(ادامه)
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد. بُکُش و لاغرم کن تا عید!
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
گویا ماجراهای کیانوش رستمی و ادعاهای عجیبش تمامی ندارد و به یک اپیدمی تمام نشدنی تبدیل شده. حیف اسم رستم که تو داری!
گویا ماجراهای کیانوش رستمی و ادعاهای عجیبش تمامی ندارد و به یک اپیدمی تمام نشدنی تبدیل شده.(ادامه)
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند. همسریابی قانونی فقط در این ۱۲۰ مرکز مجاز
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند.(ادامه)
به زودی قابلیت جدید انتخاب صدای گزارشگر مسابقات ورزشی در شبکه های «سه و ورزش» اجرایی می شود. پخش مسابقات ورزشی با امکان انتخاب صدای گزارشگر در تلویزیون
به زودی قابلیت جدید انتخاب صدای گزارشگر مسابقات ورزشی در شبکه های «سه و ورزش» اجرایی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن،  قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید .... نتیجه غربال‌گری دو ماهه قند و فشار خون در مازندران ؛ زنگ خطر !
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن، قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید ....(ادامه)
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد. بهترین میوه و سبزیجات برای کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
افراد زیادی می‌گویند که ورزش کردن باعث بهبود افسردگی و اضطراب آنان در بیشتر مواقع می‌شود، اما چه میزان ورزش احساس خوب ایجاد خواهد کرد؟ با چه میزان ورزش از افسردگی دور می‌شویم؟
افراد زیادی می‌گویند که ورزش کردن باعث بهبود افسردگی و اضطراب آنان در بیشتر مواقع می‌شود، اما چه میزان ورزش احساس خوب ایجاد خواهد کرد؟(ادامه)
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند. چه کسانی بیشتر به مصرف روی نیاز دارند؟
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند.

محسن رضایی : صهیونیست‌ ها مبتلا به سندرم رنفیلدز هستند
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند. (ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید. اما تغییرات کوچکی هم وجود دارد که می‌توانید هنگام شب امتحان کنید تا به لاغری شما کمک کند. کارهایی که باید شب‌ها انجام دهید تا وزن کم کنید
زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید. اما تغییرات کوچکی هم وجود دارد که می‌توانید هنگام شب امتحان کنید تا به لاغری شما کمک کند.(ادامه)
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد

تغذیه ناسالم و تحرّک کم ! / 34 درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال گلستان مبتلا به پرفشاری خون هستند / بیماری‌های قلبی و عروقی در صدر بیماری‌های غیرواگیر مازندران / گیلان در بین 10 استان اول بیماری های غیر واگیر
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد (ادامه)
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد. گزارشگر معروف از حسن یزدانی عذرخواهی کرد
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
یک متخصص طب ایرانی درباره روش افزایش سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از سرماخوردگی در فصل پاییز توضیحاتی ارائه کرد. چکار کنیم در پاییز سرما نخوریم؟
یک متخصص طب ایرانی درباره روش افزایش سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از سرماخوردگی در فصل پاییز توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
به گفته وزیر آموزش‌وپرورش اجرای سراسری طرح باز شدن در‌های مدارس در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های دیگر دارد. تکلیف باز شدن مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه مشخص شد
به گفته وزیر آموزش‌وپرورش اجرای سراسری طرح باز شدن در‌های مدارس در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های دیگر دارد.(ادامه)
رضا اکبرپور پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان با استقبال مردم و مسئولان به شهرش بابلسر بازگشت. استقبال از قهرمان کشتی آزاد پیشکسوتان جهان در بابلسر
رضا اکبرپور پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان با استقبال مردم و مسئولان به شهرش بابلسر بازگشت.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش است و تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود. ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش است و تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود.(ادامه)
«در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی ناگهان متوقف شد. تئاتر مازیار لرستانی متوقف شد
«در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی ناگهان متوقف شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.